تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 17:26
کد خبر : 71203

بهره‌برداری از ۳۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در لنگرود

بهره‌برداری از ۳۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در لنگرود

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود در سومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید. مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح در روستای سیاه منسه بخش اطاقور لنگرود گفت: این واحدها با اعتباری بالغ بر

جارستان به نقل از ایرنا؛ ۳۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود در سومین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این طرح در روستای سیاه منسه بخش اطاقور لنگرود گفت: این واحدها با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به انجام رسیده و تحویل مددجویان شده است.
عباس رضوی با بیان اینکه زیربنای هر واحد ۵۰ متر مربع است، گفت: این واحدها با کمک همه دستگاه ها به ویژه سپاه پاسداران، بخشداران، دهیاری ها و شوراهای روستاها احداث و بهره برداری شده است.
وی افزود: مسکن مددجویان در روستای سیاه منسه پایین بخش اطاقور با ۲۲ میلیون تومان کمک های بلاعوض کمیته امداد، ۳۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان خودیاری خیرین و خانواده ها تامین شد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لنگرود با اعلام اینکه ۱۰ واحد دیگر مسکن مددجویان نیز تا پایان سال جاری در این شهرستان به بهره برداری می رسد، ابراز امیدواری کرد: حمایت خیران بیش از گذشته موجب افزایش ساخت مسکن برای مستضعفان شود.

۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان با میانگین ۵۰ مترمربع زیربنا در قالب طرح های جاری امداد در سطح شهرستان ها و مناطق استان همزمان با هفته دولت بهره برداری می شود.

این تعداد واحد مسکونی، ۲۸۵ واحد روستایی و ۶۵ واحد شهری می باشد، این منازل با مجموع ۱۷ هزار و ۶۹۰ متر مربع زیربنا و هزینه ۲۴ میلیارد تومان ساخته شده است.

حدود ۱۱۶ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد گیلان هستند.

شهرستان لنگرود با بیش از ۱۳۷ هزار نفر جمعیت در سه بخش مرکزی، کومله و اطاقور در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.